Discuțiile pe tema proiectului tunelului pe sub Dunăre vor continua cu siguranță, pentru că Masterplanul General pentru Transport a fost returnat de Comisia Europeană pentru a fi revizuite capitolele referitoare la prioritizarea proiectelor și în aceste condiții există teoretic șanse ca tunelul să fie renegociat pentru înscrierea în Masterplan. După ce zilele trecute primarul Marius Stan i-a reproșat că în calitatea sa de vicepreședinte al Comisiei de Transporturi a Camerei Deputaților nu a susținut proiectul subtraversării, deputatul PNL Mircea Toader a prezentat argumentele care la dezbaterea Masterplanului au depunctat tunelul de la Galați, avantajând proiectul podului de la Brăila.
În primul rând este vorba de proiectele eligibile pentru finanțări europene, Comisia Europeană evitând să finanțeze tunele: „Podul peste Dunăre de la Brăila este soluția agreată de Comisia Europeană. Tunelul nu este agreat de principiu. Podul care va fi la Brăila este cea mai bună soluție din punct de vedere al costurilor. Niciodată nu vei primi bani europeni ca să faci un tunel, ci un pod. Pe de altă parte, traversarea Dunării la Brăila este pe o distanță mai mică. Este prevăzut și drumul expres Brăila – Tulcea – Constanța, ca modalitate de legătură”, a declarat Mircea Toader, care s-a mai referit și la dezbaterea care a vizat în mod expres tunelul de la Galați:
„Am discutat și problema tunelului. Discuția a fost la modul următor: <<Bun, și unde faceți tunelul? >>. <<În Galați!>>. <<Cu ce se racordează?>>. <<Vrei să spui că toate TIR-urile vin prin Galați?>>. <<Are vreo legătură accest tunel cu viitoarea centură?>>. Întrebarea a fost care este modalitatea de racordare la infrastructura rutieră. Dacă tunelul ar reprezenta o extindere a Galațiului pe celălalt mal al Dunării, pe malul drept, dar pe malul drept este zonă inundabilă și este o aberație. Ce faci? Faci dig sau te duci dincolo de dig? Păi așa te duci până la Tulcea…”.
În opinia deputatului, toate argumentele tehnice și economice sunt în favoarea podului de la Brăila, care este soluția optimă pentru traversarea Dunării în zona Galați – Brăila: „Vă spun fără niciun fel de patriotism local prost înțeles. Cât este până acolo? Sunt zece kilometri din Galați până în zona în care va fi podul, actuala trecere bac către Smârdan”, a adăugat Toader.
Braila este departe mult de Galati ! Orasul nostru este in declin de zeci de ani ! Domnul Durbaca pe unde a trecut s-a cunoscut , dar dupa el nimeni! Doresc sa plec din acest oras lipsit de perspectiva ! S-a domnit si s-a dormit! Oamenii au fost condamnati sa stea in frig in toiul iernii si multi din ei sunt bolnavi si azi !Pe cine a interesat?
Aceasi idiotenii de ani de zile. Mai bine taxi naibii si it I vezi de afacerile tale decay sa te dai interesant.
D le Fost deputa,si dealtfel impreuna cu ceilalti pedelisi mi ai luat din pensie 200 lei as te is dracu so chit can liberalii vechi m au eliminatep stunt convins can esti Basist
Pacat că-i plătiți!!! Aceste specimene si-au rezolvat si viața de apoi!!! Voi….o s-o cam sugeti in continuare.! Va place in borala??? Mai plătiți odată!!! Sunteți patrioti,ce dreaq!!!
voi nu sunteti in stare sa plombati niste gropi si vorbiti de pod peste dunare,inaptilor
La Braila se deschide o fabrica japoneza de subasamble auto , un viitor posibil pod peste Dunare , dar la Galati nimic ,a fost lasat de coada carutei ! Totul se datoreste lipsei de initiativa a alesilor nostri , senatori si deputati !
Domnul Toader!!!
Traiti!!!!
Doamne, cum apare “domnia sa” sa dea declaratii!!!
Ce ati facut domnule pentru acest oras de cand sunteti parlamentar?????
A – TI OMIS UN LUCRU FOARTE IMPORTANT IN PLEDOARIA DUMNEAVOASTRA DOMNULE MIRCEA TOADER :
– CUM VA ADUCETI CONTRIBUTIA CA DEPUTAT DE GALATI PENTRU DEZVOLTAREA DIN P.D.V. A ORASULUI SI JUDETULUI GALATI ?
CE A – TI FACUT CONCRET PENTRU CEI CARE V – AU DAT VOTUL SA MERGETI IN PARLAMENT ?
CU TOT RESPECTUL PE CARE NU – L MERITATI , EU VA SPUN CA NU A – TI FACUT NIMIC .
D-le Toader , nu cumva ati cumparat teren in zona de constructie a podului ? Si asteptati acum sa luati un ban frumos pe el ? Si ma rog , daca sunteti parlamentar de Galati , cum sustineti un proiect care favorizeaza Braila ? Pai atunci , in 2016 sa va duceti sa cereti votul brailenilor , nu prostilor din Galati care v-au propulsat la varful torului politic ! Nu vi se pare normal sa sustineti proiectul tunelului ? Si ce daca nu finanteaza CE tuneluri ? Se pare ca Stan a gasit investitori privati care sa finanteze tunelul ! Deci care nu implica nici bani publici romanesti si nici europeni ! Astept sa aveti o explicatie fata de galateni , la o ora de maxima audienta !
D-le Toader , nu cumva ati cumparat teren in zona de constructie a podului ? Si asteptati acum sa luati un ban frumos pe el ? Si ma rog , daca sunteti parlamentar de Galati , cum sustineti un proiect care favorizeaza Braila ? Pai atunci , in 2016 sa va duceti sa cereti votul brailenilor , nu prostilor din Galati care v-au propulsat la varful tortului politic ! Nu vi se pare normal sa sustineti proiectul tunelului ? Si ce daca nu finanteaza CE tuneluri ? Se pare ca Stan a gasit investitori privati care sa finanteze tunelul ! Deci care nu implica nici bani publici romanesti si nici europeni ! Astept sa aveti o explicatie fata de galateni , la o ora de maxima audienta !
dle DEPUTAT …ACESTEA SUNT CONDITIILE ECONOMICO-SOCIALE …IN GALATI …CREATE DE CEI CE ATI CONDUS POLITIC ACEST ORAS …SI ACUMA INTREBATI ..CA UNDE SE VA FACE TUNELUL ?…..SUNTETI CUMVA …DEPUTAT DE GALATI ?…SI VRETI SA PACALITI DIN NOU GALATENII …SA VA ALEAGA DIN NOU IN 2016 …ACUMA DE LA PNL ?….SUSTININD DEZVOLTAREA BRAILEI …..CURAT RESPECT FATA DE GALATENI…AVETI CEI SI DIN PNL …….VA ASTEPTAM ..pe 26 .03.2015…. IN CONSILIUL LOC GALATI SA NE PREZENTATI SI NOUA ARGUMENTELE dvstra PTR DE NE REALIZAREA TUNELULUI LA GALATI ….
Alt cacanar basist .