* Proiectul Smart Owl, dezvoltat de o echipă de 30 de studenţi gălăţeni, va reprezenta România la Târgul Internaţional al Întreprinderilor Simulate de la Veneţia
Pentru mediul de afaceri românesc, viitorul a început anul acesta cu desemnarea câştigătorilor primului târg de firme simulate organizat în România, de către Consiliul Naţional al Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii din România (CNIPMMR) şi Asociaţia Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România (PTIR). In cadrul proiectului „SIMPRACT – Tranziţia de la şcoală la viaţa activă prin practică şi crearea de întreprinderi simulate” au participat 300 studenţi de la opt universităţi de renume din România şi 27 de întreprinderi simulate. Cel mai bun proiect şi câştigătorul premiului de 10.000 de euro a fost Smart Owl, proiectul dezvoltat de echipa Universităţii „Dunărea de Jos” din Galaţi.
Echipa Smart Owl din Galaţi a fost formată din 30 de studenţi care au ales ca domeniu de activitate serviciile de web design şi marketing online destinate mediului de afaceri. Printre membrii echipei s-au numărat şi tineri care în prezent îşi desăvârşesc experienţa profesională în cadrul companiei Thecon din Galaţi, specializată în domeniul marketingului on-line şi implicată activ în dezvoltarea comunităţii tinerilor programatori şi viitori profesionişti în web design şi strategii de marketing on-line din Galaţi.
Având la rândul ei o echipă tânără, compania Thecon se implică în fiecare an în organizarea de conferinţe şi traininguri specializate, menite să ofere studenţilor din Galaţi şi împrejurimi o uşă deschisă către latura practică a afacerilor şi surse alternative de informaţie. Dedicată dezvoltării continue a propriei echipe, care participă periodic la stagii de specializare în România şi străinătate, Thecon este una dintre companiile care s-au remarcat în ultimii ani prin evoluţia rapidă, iniţiativă şi implicare atât în mediul de afaceri, cât şi în cel educaţional al judeţului Galaţi.
Cu o experienţă de peste opt ani în domeniu, peste 1.350 de proiecte finalizate şi mai mult de 800 de clienţi mulţumiţi, Thecon este o companie care excelează prin eficienţă şi creativitate oferind servicii specializate, dedicate conceperii şi implementării de campanii de promovare on-line. Pentru firmele din orice domeniu, indiferent că îşi desfăşoară activitatea în ţară sau străinătate, Thecon este atât un furnizor de încredere cât şi un partener cu experienţă în identificarea şi punerea în aplicare a celor mai potrivite soluţii de marketing on-line. De la strategii personalizate de SEO şi SEM, proiecte de web design realizate de specialişti certificaţi în WordPress, Magento şi PrestaShop şi până la strategii complete de social media marketing, Thecon pune la dispoziţia clienţilor săi tot ce este nevoie pentru atingerea obiectivelor de notorietate şi vânzări.
Susţinătoare permanentă a tinerilor specialişti şi promotoarea construirii unui mediu de afaceri performant şi deschis, care să oprească hemoragia actuală de tinere talente către străinătate, compania Thecon a înregistrat anul acesta una dintre cele mai frumoase victorii. Prin Smart Owl şi cei câţiva tineri din echipă care au beneficiat de experienţa reală de lucru în cadrul Thecon, compania şi-a atins obiectivul de a contribui la crearea unui exemplu de succes, care să arate tinerei generaţii că performanţa poate învinge şi în România. Cu 10.000 de euro şi biletele spre Târgul Internaţional al Întreprinderilor Simulate de la Veneţia unde vor reprezenta România, Smart Owl este pentru întreg mediul de afaceri românesc simbolul unui început şi al unei noi atitudini.