Luni, 20 ianuarie 2020

POLITIC

Contractul cu operatorii maxi-taxi va fi reziliat, dar microbuzele vor circula pe străzile Galațiului și în 2016

Comentarii
  1. camy spune:

    Eu una nu sunt de acord cu aceste maxi taxi . Nu.mi place ca folosesc statiile autobuzelor si trebuie sa fugi dupa autobuze ca sa le prinzi. Ganditi.va la bătrâni ce greu le vine.

  2. Ciprian spune:

    Dezamăgitor! Am crezut că o să rămână galatiul aerisit pe străzile noastre.

  3. andrei spune:

    Bn k pe domnul marius stan il intereseaza mai mult soarta acestor licente de maxi-taxi… dar de apa calda NU FACE NIMIC,e trist…

  4. vivi spune:

    Eu sunt de acord cu decizia luata . Pana la urma, cine suntem noi sa decidem soarta atator oameni.. ma refer la locurule de munca. Mie una nu imi displace decizia, ba din contra, e una care eate in folosul nostru, ne ajuta. O fi mai aersit traficul in oras, dar mascareala , ca nu pot sa pun altcumva, din autobuze, ma dispera si pe mine una, ma lasa rece. Trebuie sa fie la activ si maxi taxi-urile. Chiar daca sunt unii soferi, unii specific… au un comportament de dorit, asta nu trebuie sa ne afecteze. Maxi taxi-urile sunt mai practice, mai aerisite, chiar daca nu opresc la fiecare statie. Foarte bine ca s.a luat aceasta decizie. Macar pentru un an . Asta e bine.. Felicitari! Numai bine 🙂

    1. diana spune:

      Unde sunt mai aierisite ? Atunci cand in maxi taxi care este dotat cu 18/22 locuri , gasesti 40 de persoane ?

      1. Adrian spune:

        E mai bine in autobuz? Care sunt dotate cu 50 de locuri si gasesti cate 150 de persoane?.. Aveti o mentalitate de tot rasul.

      2. alex spune:

        Nu te oliga nimeni sa urci daca vezi ca e plin

  5. Dragos spune:

    Gata?Au sarit la cap cu lozu` stane?Ai facut niste contracte de te doare capul.

  6. un ion pozitiv spune:

    Fratilor haideti sa facem putina lumina,daca masinile au fost in lizing 5 ani ,conform unor directive europene contractul se poate prelungi cu minim jumatate din cel anterior ,pentru amortizarea investitiei,deci ciocul mic,,,,,,,,faceti si voi investiti si acceptativa falimentul,datorita politicului si intereselor lor

    1. un ion pozitiv spune:

      Falimentati privatul,ca inevitabil va fii ,,bine”,vrb andrei,nu poti lasa 1 singur operator fie el si transurb pentru a pune monopol marindusi singur pretul la bilete,ramas fara concurenta,daca tot se stia de excluderea privatilor dc nu au autobaza plina? pentru preluare 100% ?

      1. ani spune:

        in Galati orice e posibil. Cum s-a intamplat cu salubritatea , unde Ecosalul a dublat pretul pe mc la gunoi pentru persoane juridice in doar 6 luni dupa ce au ramas singuri pe piata , asa se poate intampla si cu transportul in comun .

  7. diana spune:

    Sunt dezmagita pentru decizia luata , as fi vrut ca din data de 8 mai cand teoretic nu mai au licenta , sa nu mai cvad maxi taxi pe strazile orasului . Mie mi se pare o mare prostie acest sistem de transport , vrei sa te lase mai aproape sau cel mai aproape de munca/casa/etc mergi cu taxi , vrei sa mergi un pic sau sa mai stai nitel , mergi cu transprtul in comun autobuz/troleibuz/tramvai , firme care platesc cat de cat taxe locale. Nu sa ma urc in maxi taxi si sa fiu dusa ca pe un sac de cartofi , si fara bilet . A si inca un lucru , se vehicula ca ajungem la transportul din anii 89 ..inseamna ca marile orase care au doar transport fara sistem de maxi taxi , toate sunt in perioada revolutiei ? Sa fim realisti , maxi taxi doar incurca desfasurarea traficului corect , maxi taxi nu fac altceva decat sa umple buzunarele unor baieti buni si tot asa. Eu sunt pro scoatere si nimic nu imi modifica parerea . de aceea sunt total dezamagita de decizie.

  8. apophis spune:

    Buna asta cu lipsa concurentei pe piata transportului in comun.In schimb eu sunt de parere ca transurb ramanand singura societate de transport in comun ar putea inchiria trasee in regim de franciza transportatorilor privati acestia din urma platind o taxa.Trebuie gasita o solutie si pentru sutele de oameni respectiv familii ce traiesc din asta dar tare ma gandesc ca vor ramane pe drumuri la fel ca si cei cu buticurile daramate!

  9. GABI CARAGATA spune:

    Nu poate primaria sa se gandeasca la o modalitate legala de a elimina operatorii ACJ, SHER..si altii si sa le ia locul chiar primaria? Asa ar pastra si maxi-taxi pe trasee…nu si-ar pierde locul de munca atatia oameni iar primaria ar incasa luna de luna aprox. 3000 de lei de la fiecare masina. Oricum fara maxi taxi in acest oras o sa mergem din nou pe scara autobuzelor ca pe vremea lui Ceausescu, asa cum s-a intamplat saptamana trecuta. Ascultati ce spun oamenii in autobuz si luati cea mai buna decizie. Succes.

    1. Adrian spune:

      Da, bo…. Ca in Bucuresti, oras care arata de mii de ori mai bine decat saracia asta de oras, asa ma simteam mergand cu metroul sau autobuzul, fix ca in 89. Tu ai macar habar ce vorbesti, sau ti-e ca ramai cu duba in fata blocului.
      Nimeni nu zice sa nu existe transport privat, dar nu cu dube ca la tara, ci cu autobuze mari, in care poti lua o persoana cu handicap, spre exemplu. Sau aia nu-s oameni?
      Cumparati-va autobuze, si sunt sigur ca nu va comenta nimeni nimic.

  10. STEN spune:

    o sansa a avut si Galatiul si a ratat-o.
    Sambata 1 mai am mers cu traseul 60 de la Miorita pana in M19 pe la ora 11 si am ajuns la destinatie GAZAT. Hainele si inclusiv eu (par, piele) miroseau puternic a fum si noxe de esapament. As obliga pe toti aceia de la sedinta care au votat sa mearga zilnic cu maxi taxi. Apoi mai vorbim ….

  11. noir spune:

    Interesant, in toate zilele de greva pe traseul 102 inainte de tiglina am asteptat cate 40 min in statie cu 5-6 autobuze pline,care opresc in statie 🙁 dimineata cand toata lumea merge spre munca (7-7:30 AM). Dorinta mea este sa ma inghesui si sa intarzii la munca, bineinteles, in loc sa urc normal la MCDonalds si sa merg pe scaun !
    Cei care nu vor maxi taxi in Galati sunt cei care: merg pe traseu cu masini proprii sau merg dupa ora 8 sau pe trasee unde nu este saturatie (vezi ce a fost in statia Spitalul judetean in zilele de greva).
    Pe traseele unde se poate imparti circulatia cu preluarea unor cartiere pe 2 linii eg. 102 si 64 se circula decent.
    Cine dracu ii impiedica sa pastreze maxi taxi pe trasee alternative cu acceasi destinatie in loc sa adune 50-100 de persoane din acceasi statie.
    Aglomeratie daca sunt maxi taxi … s a vazut ce inseamna aglomeratie cand toata lumea a scos masini personale pe strada.
    Privind vechimea in exploatare a maxi taxi , da toate sunt vechi dar partea cu poluarea calatorilor e cam prea scoasa in evidenta , max 5-10%, se vede clar cand urci.
    Te opresti si iei urmatorul maxi (care bineniteles este la 5-10 minute nu la 30 min ca la unele linii de autobuz).
    Apropo de program si durata : in majoritatea cazurilor in capete de linii se pleaca la ore fixe.
    La sfarsit de program de munca nu ajungi in statie la 4:30 sau 5:00 PM cand termina munca salariatii la 8 ore si te uiti la autobuz plecand, mai cade si o lacrima stiind ca urmatorul vine in 30 minute.
    Fix in c.. ne doare ca e liber orasul la ora 12 nu ajuta decat pe minoritatea celor care circula la acea ora .

    1. magis spune:

      De ce nu pledezi pentru inmultirea numarului de autobuze in Galati? Dar din cele moderne, ca in alte orase, nu rapciugi ca cele cumparate de Galati de la revolutie incoace.
      De ce nu se poate moderniza parcul Transurb? Nu cumva si din cauza cancerului numit maxi-taxi?

  12. dorin spune:

    scoate.ti dracu maxi-taxi ala odata mai ales linia 60. Stiu ca am lucrat ca sofer pe 60 si numai pline de fite se asezau pe scaunele de langa mine(sofer). M-am trezit si cu mana lor exact… Asa m-a agatat una de prin micro 19. Se dau tare “cinstite” si ea “luase” 60 la rand. Scoateti frate tot. Mai faceti miscare pe jos.

  13. selena spune:

    adunatura de jigodii si incapabili !
    ce ati facut din acest oras ? auzi : “noul Galati” ?!!!!

  14. magis spune:

    Deci Primaria aproba si binecuvinteaza inca un an de evaziune fiscala din partea cascarabetistilor.

Scrie un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Cȃmpurile obligatorii sunt marcate cu *