Revelion de coșmar la un restaurant din Galați

Petreceri-FestiveAu vrut să petreacă noaptea dintre ani la restaurant, acompaniați de o formație, dar au avut parte de o noapte cum nu și-au imaginat nici în visele cele mai urâte. Câteva sute de gălățeni, care au cumpărat un pachet de Revelion la Restaurantul Diamond – Sala Noir, pot zice, pe bună dreptate, că au început anul cu stângul. Oamenii spun că, pe măsură ce soseau invitații, realizau că nu sunt destule mese și scaune. Prin urmare, nu a trecut mult timp până ce petrecerea să se transforme într-un balamuc de care nimeni dintre cei prezenți nu va uita prea curând. Nici cei care au prins un loc la masă nu se pot considera mai norocoși: ei spun că serviciile au fost sub orice critică și că angajații și patronii au fost depășiți de situație!

În loc de formație muzicală, circ pe banii clienților

Cătălina Gavrilă este una dintre gălățencele care regretă amarnic că a petrecut Revelionul la acest restaurant. „Am fost un grup de 26 de persoane, așa că am achitat în total pentru două mese. Noi am venit printre primii, așa că am găsit mesele și scaunele libere. Cei care veneau după orele 21.00 – 22.00 nu făceau decât să se certe cu angajații și cu patroana. Am tot așteptat ca formația să-și înceapă programul – pentru că exact pentru muzică am ales această ofertă de Revelion. Dar nu s-au apucat să cânte decât puțin înainte de ora 12.00 noaptea. Plus că nu era loc de dans în sală!”, povestește gălățeanca, amintindu-și clipele de coșmar. De altfel, grupul de gălățeni a abandonat „distracția” imediat după miezul nopții, pentru că atmosfera era ca la circ: toată lumea țipa la toată lumea, clienții au început să arunce cu pocnitori și petarde, se spărgeau pahare, iar unii meseni, nemulțumiți de ceea ce aveau în farfurie sau pe mese, se duceau la bucătărie și se autoserveau. Totul, pe banii clienților, care au achitat, fiecare, câte 250 de lei.

550 de oameni în loc de 300

Oamenii care au prins un loc la masă se plâng, de altfel, și de serviciile incluse în preț: de exemplu, la o masă de 13 persoane erau doar două banane, trei portocale și o singură sticlă de apă, spune Cătălina Gavrilă. Cafelele erau servite doar unora dintre clienți: pentru că nu erau destul cești, angajații așteptau să le spele ca să poată aduce alte porții, mai povestește femeia. Oamenii nemulțumiți au creat și o pagină de Facebook unde își varsă amarul. „Te usturau ochii de la fumul de țigară, pentru că aerisirile nu făceau față sau poate nici nu erau pornite, ca să nu mai vorbim de frigul din sală”, scrie Ionuț I. pe această pagină de Facebook. „Pe site-ul lor scrie că salonul este alegerea porivită pentru evenimentele la care numărul de participanți este între 100 și 350 de persoane. Aș zice că este adevărat, dar cum de s-a ajuns la 550 de persoane în acea sală în seara de Revelion?”, întreabă retoric un alt gălățean, pe Facebook.

Patronii promit banii înapoi

Ca să-i liniștească pe clienții foc și pară, care, de altfel, au chemat Poliția chiar în noaptea dintre ani, conducerea restaurantului le-a promis tuturor banii înapoi. Cuvântul conducerii e, deocamdată, singura speranță de care se pot agăța aceștia. Unii (dacă nu chiar toți) au achitat banii pentru pachetul de Revelion fără să ceară și să primească vreo chitanță în loc, așa că greu pot dovedi patronului că au fost clienții restaurantului. În lipsa vreunui document, nici Poliția, nici Protecția Consumatorului nu îi pot ajuta pe oameni. De altfel, la Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorului nu se înregistrase nicio plângere, ce puțin până marți, 6 ianuarie. Contactată telefonic, patroana restaurantului ne-a răspuns și nouă că le va da banii înapoi clienților, fără a dori să dea alte explicații cu privire la revelionul de coșmar.

Vezi şi Oportunitate sau palmă peste ochi? Ministerul Educației caută voluntari, nu salariați

 

Vezi şi Revelionul de coşmar, reclamat la Protecţia Consumatorului

Don't be selfish, share it on...Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on Pinterest

16 Comments

  1. Eu am fost la Restaurant Diamond din Micro 17. Organizarea a fost bună, am avut spațiu pentru dans, muzica a fost bună, însă mâncarea a lăsat mult de dorit. La câți bani s-au dat, au adus o mâncare de slabă calitate

  2. A fost ca la votul uninominal…Trebuia sa fie cca.300 si au ajuns la peste 500…:)))))

  3. DUPA PLATA SI RASPLATA ASA MERITA

  4. Bratu Adrian says:

    A fost ca la Romexpo….vanghelion

  5. Ce trebuie sa facem impotriva acestor patroni/administratori de restaurante, care vor sa dea lovitura intr-o noapte ? Rusine este putin spus , ar trebui sa nu mai intre nimeni la ei in restaurant, traiesc din banii nostri . Acesta doamna de la Restaurantul Diamond ar trebui sa plece din Galati . A fost neserioasa si la 8 martie 2014 si a continuat sa fraiereasca pe Galateni , credea ca dupa revelion o sa se mute in alta tara ? Pentru asemnea persoane trebuie sa luam atitudine , sa ii cerem daune pentru noaptea sticata . Si la o pomana cand te duci cei care te invita se poarta frumos , dar cand dai banii de ce isi bat joc acesti ” carciumari „.. Cred ca cei care doresc sa organizeze evenimente la acesta carciuma trebuie sa o ocolesca .Nu poti sa te lauzi ca oferi niste conditii grozave pe pagina de internet ,iar cand ajungi la revelion sa faci criza de inima , lumea dupa lume , fum de nu poti sa respiri si frig .De ce se lauda ca are conditi pentru 350 de persoane si ne ingramadeste peste 500 ? Rusineeeeeeeeeeee. O sa cerem daune , ca sa se sature aceasta admistratora , mai ales ca nu a dat chitanta pentru banii primiti , .
    Pe pagina cu reclama la domeniile Diamond , este trecut un pasaj care merita reprodus „Consideram profesionalismul ca fiind unul din cele mai importante aspecte in momentul in care esti implicat in servicii adresate populatiei. Cand iti tratezi clientii cu profesionalism, acestia vor fi cu adevarat multumiti si vor reveni.Va asteptam cu drag la Domeniul Diamond!” . Asa este scris , ce credeti despre profesionalismul administratorei de Diamond Galati ?

  6. niculaide says:

    Eu am fost sa sarbatoresc 8 Martie si ne a ingramadit la o masa de 10 pessoane 18.Solutia nu m ai mergergeti la ei,sunt neseriosi si neavand clienti vor inchide.NESERIOSI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  7. am fost 16 persoane si am plecat la 23 20. am primit banii inapoi azi 6 ianuarie ora 14 00

  8. Din punctul meu de vedere cei care poarta o mare parte din vina pentru situatia creata sunt clientii care au platit un serviciu fara a primi un document fiscal care sa le garanteze prestarea serviciului respectiv si incurajand astfel evaziunea fiscala. In plus, ce asteptari poti avea de la un agent economic care opereaza astfel?! Marfa achizitionata fara documente fiscale, fara certificate de calitate (poate expirata sau la limita expirarii, ca este mult mai ieftina – nu conteaza daca se imbolnaveste cineva pentru ca nu pot dovedi ca au mancat la restaurantul lor intrucat nu au nici un document care sa ateste acest lucru), personal platit „la negru”, incasari fara facturi fiscale emise… Nu ai practic nici o garantie a calitatii serviciilor pe care le vei primi si nici o garantie ca vei primi serviciile promise de „patron”. Daca noi consumatorii nu luam atitudine impotriva acestor practici evazioniste, atunci nu se va schimba nimic in modul de abordare al restaurantelor care le practica, restaurante care vor continua sa-si desconsidere clientii. Este clar ca avem o mentalitate gresita daca din cei 500 de platitori „la negru” nici unul nu a sesizat organele de control care ar trebui sa intervina in acest caz.

  9. acum nu este obligatoriu sa faca chiar toata lumea revelionul la un restaurant etc ca nu toata lumea isi permite din pacate nu suntem toti acum bogati multi sunt saraci ei se multumesc daca fac revelionul si acasa ce le mai trebuie lor restaurant etc

  10. acasa e cel mai bine sa faci revelionul nu la munte la tara sau la restaurante de astea de lux etc

  11. Si eu am petrecut 8 martie la acest restaurant, si nu mai calc vreodata pe acolo.bani multi,FOARTE AGLOMERAT,muzica proasta,mancare la standarde minime.

  12. irina maftei says:

    noi trabuia sa avem nunta la havana,cu care am si semnat un contract de avans…respectiv nunta (sanlonul din micro 17 ) care era in tratative cu diamond…iar la vreo 3 luni inainte de nunta cica o preia diamond,…..dar dupa o luna o reia havana ca cica cei de la diamond nu au fost asa de seriosi si nu au achitat suma necesara (etc) ,,,deci…ne-am intors de unde am plecat…oricum….havana.,..tot respectul,servirea si mancarea ireprosabila!!!!! incercati sa vb cu ei si sa vedeti rezultatele!!! iar cei de la diamond…nu ma mira ca a fost un revelion de cosmar!!! sefa de acolo…ma rog…(s-ar putea sa fie mai multi sefi) nici ea nu stie ce vrea sau ce s-ar putea face…deci,nu incercati!!!! in rest,va urez,la multi ani si aveti grija pe viitor in cine aveti incredere si cum!!!

  13. Robert GL says:

    Noi am fost la Havana M17, exact langa Diamonds si a fost bine , chiar prea cald a fost . Aranjamentele si amenajarile ft frumoase . Si a fost 280 lei dar au lasat la 250 lei

  14. Vai, ce cosmar. Cred ca au ramas cu sechele grave.

  15. gavrila anisoara says:

    Mai rau ca la Malnas nu putea fii.Frig,mancarea praf,muzica horror.Per total,dezastru.Japca pe fata.

Postați un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*