Duminică, 19 martie: „Efectele ecranelor electronice asupra dezvoltării copiilor”, atelier marca Şcoala Familiei

17238610_247038219091803_1162485116_nCopiii și tinerii sunt cei mai mari consumatori de media electronice. Fie că joacă jocuri pe calculator, se uită la filme (inclusiv XXX) ori stau pe Facebook, numărul orelor de consum crește de la an la an, în prezent în România media depășind 5 ore pe zi. Aceasta le schimbă funcționarea creierului, viața socială și rezultatele școlare.

Pentru a înțelege mai bine care este efectul ecranelor electronice asupra sănătății copiilor, Asociaţia Şcoala Familiei vă invită la atelierul „Efectele ecranelor electronice asupra dezvoltării copiilor”.

Ce veți afla?

  • Care este legătura dintre ecranele electronice, stresul cronic, scăderea atenției, demotivarea și hiperactivitatea
  • Care sunt efectele asupra creierului
  • Ce impact are tehnologia video aspra notelor de la școală
  • Ce este detoxifierea digitală
  • Care sunt recomandările pentru un consum rațional.

În plus, participanții vor lua parte la mai multe sesiuni interactive cu ceilalți participanți, organizate o dată pe lună, astfel încât vor putea vorbi despre situații comune.

Pagina de Facebook de unde puteţi afla mai multe detalii este https://www.facebook.com/scoalafamilieieducatieptparinti/?ref=bookmarks.

Când?
Duminica 19.03.2017, ora 17:30

Centrul Danube Galaţi (Str. Basarabiei nr. 18, colt cu Str. Ştiinţei)

Contribuție de participare:
40 RON/ persoană
70 RON/ 1+1 din familie
Gratis pentru familiile cu situație financiară dificilă

Durata: 3 ore cu pauza de gustare inclusă

Formator acreditat: Dan Florea (Brașov)

Înscrierile se pot face:
http://scoala-familiei.ro/…/efectele-ecranelor-electronice…/
galati@scoala-familiei.ro
0752.504.442
LOCURILE SUNT LIMITATE, 15/GRUPĂ

 

 

Don't be selfish, share it on...Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on Pinterest

Postați un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*